![Huidtherapie](https://static.wixstatic.com/media/08a126_bbe0af11d52e458f9dccc80271c379e2~mv2.png/v1/crop/x_0,y_154,w_500,h_219/fill/w_84,h_38,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/08a126_bbe0af11d52e458f9dccc80271c379e2~mv2.png)
Klachtenregeling
Wat te doen bij een klacht?
VIC Skin Clinic Huidtherapie vindt het zeer belangrijk om behandelingen van hoge
kwaliteit te leveren. Het is dan ook van groots belang dat u tevreden bent over de
geleverde kwaliteit van de behandelingen. Helaas kan het wel eens voorkomen dat u
ergens niet tevreden over bent. In dit geval is het belangrijk om uw klacht en/of
verbeterpunt aan VIC Skin Clinic Huidtherapie kenbaar te maken. Dit geeft VIC Skin
Clinic Huidtherapie de gelegenheid om uw klacht te verhelpen en om dergelijke
klachten in de toekomst te voorkomen.
In veel gevallen kan uw behandeld specialist uw klacht en/of verbeterpunt direct
verhelpen als u vertelt waarover u niet tevreden bent of wat u graag anders zou
willen zien bij een volgende behandeling. Als u het moeilijk vindt om uw behandelaar
rechtstreeks te benaderen voor uw klacht en/of verbeterpunt, dan kunt uw klacht
en/of verbeterpunt ook indienen via de mail naar info@vicskinclinic.nl. Uw klacht
en/of verbeterpunt zal geregistreerd worden en wordt binnen 7 werkdagen
behandeld. Er zal contact met u worden opgenomen om uw klacht en/of verbeterpunt
verder te bespreken.
Klachtenloket
Wanneer het gesprek voor u niet voldoende oplossing biedt of er is een goede reden
om geen gesprek aan te willen gaan. Dan kunt u contact opnemen met
het Klachtenloket Paramedici. U kunt dan gebruik maken van een onafhankelijke
klachtenfunctionaris, welke uw klacht bekijkt, advies geeft over het indienen van de
klacht en zoekt naar een oplossing. De klachtenfunctionaris zal ook contact opnemen
met de huidtherapeut.
Geschillencommissie
Als u niet tevreden bent met de geboden oplossing of de wijze waarop de klacht is
afgehandeld, kunt u terecht bij de geschillencommissie. Die staat onder leiding van
een onafhankelijk voorzitter. De commissie probeert alsnog tot een oplossing te
komen. Een uitspraak van de geschillencommissie is bindend, zowel voor de
zorgverlener als voor u. Ook het indienen van een geschil gaat via de website van
het Klachtenloket Paramedici.